Първоначално публикувано от V@K@T@
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Алфа 145-146, тема за общи приказки
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Ъ ! Чи то много малко бре аз си мислех , че вътрешния ще е около 53 нещо таковаsigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
Comment
-
Първоначално публикувано от V@K@T@ Покажи съобщениеЪ ! Чи то много малко бре аз си мислех , че вътрешния ще е около 53 нещо таковаAlfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
ех.. Малкото КуВе
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от V@K@T@ Покажи съобщениеМамка му :/ ш са прай генерация .
Като ще правиш генерация на сток мотор таван 60мм и задължително смяна мека връзка.Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
ех.. Малкото КуВе
sigpic
Comment
-
ами щом казваш , че заводски е 50 мисля да я направя на 53-55 ще видим какви тръби ще намеря щото не искам да са менташки . И крайно гърне искам да си намеря и ще оставя заглушителното ... другото ще е тръбаsigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
Comment
-
Първоначално публикувано от V@K@T@ Покажи съобщениеами щом казваш , че заводски е 50 мисля да я направя на 53-55 ще видим какви тръби ще намеря щото не искам да са менташки . И крайно гърне искам да си намеря и ще оставя заглушителното ... другото ще е тръба
Comment
-
Привет банда,
само за протокола... в Пазарджик счупих скоростите... след като колата най-достойно ни върна във Варна и умря пред бокса, последва разглобяване за да видим какво се е слуичило и... абе няма значение, един чупен зъб заради синхронизатора на 4-та, който се е разпилял навсякъде сред колелетата. След ревизиране и обмисляне на идеята ми си сглобих една кастъм хибридна кутия от фиат типо 2.0 и темпра 1,7ТД, благодарности на Вальо/TIPO1960 и Иво/Pininfarina. Колата върви просто перфектно... Има много хубава дълга 1-ва и мноооого дълга 5-та. На 3000 оборота съм на 120, и колата не се налага да я мачкам много над 3000оборота като цяло. Върви с лекота и при по-ниски обороти.
Та това беше предизвестието... искам да попитам иска ли някой да описвам как се сваля и качва кутията, докато ми е прясно в главата? Също така и ако имам време може би бих качил и някакви снимки но по време на качването и свалянето нямам така че евентоално от някакви други коли от форума кой какво е правил и от гугъл евентоално да изнамеря снимки с кои болтове и какво що в каква поредност. Та да се занимавам ли или няма смисъл.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака
Comment
-
Първоначално публикувано от badmadafakaНа някои други атмосферни кенефи със същата грозна емблема и същия смотан и трошлив боклук-мотор, но с друго име на модела, фабричната генерация е на 60мм...
Но пък от друга страна те са най-известни с това, че са хептем спрели (даже в сравнение с другите кърпели от въпросната марка със същите мотори-трошляци) и хептем не вървят, а в добавка на това дори и за скрап не стават буквално (защото няма да ги приемат на "вторични") и на всичкото отгоре са и грозни.
ПС: Моето бившо QV беше с генерация на 45мм фабрично (както може би някои от пишещите си спомнят), не е зле да я премериш твоята според мен.
Първоначално публикувано от phoenix Покажи съобщениеПривет банда,
само за протокола... в Пазарджик счупих скоростите... след като колата най-достойно ни върна във Варна и умря пред бокса, последва разглобяване за да видим какво се е слуичило и... абе няма значение, един чупен зъб заради синхронизатора на 4-та, който се е разпилял навсякъде сред колелетата. След ревизиране и обмисляне на идеята ми си сглобих една кастъм хибридна кутия от фиат типо 2.0 и темпра 1,7ТД, благодарности на Вальо/TIPO1960 и Иво/Pininfarina. Колата върви просто перфектно... Има много хубава дълга 1-ва и мноооого дълга 5-та. На 3000 оборота съм на 120, и колата не се налага да я мачкам много над 3000оборота като цяло. Върви с лекота и при по-ниски обороти.
Та това беше предизвестието... искам да попитам иска ли някой да описвам как се сваля и качва кутията, докато ми е прясно в главата? Също така и ако имам време може би бих качил и някакви снимки но по време на качването и свалянето нямам така че евентоално от някакви други коли от форума кой какво е правил и от гугъл евентоално да изнамеря снимки с кои болтове и какво що в каква поредност. Та да се занимавам ли или няма смисъл.. Ам ти ко реши бре . На хижата ще идваш ли
sigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
Comment
-
Първоначално публикувано от badmadafakaНа някои други атмосферни кенефи със същата грозна емблема и същия смотан и трошлив боклук-мотор, но с друго име на модела, фабричната генерация е на 60мм...
Но пък от друга страна те са най-известни с това, че са хептем спрели (даже в сравнение с другите кърпели от въпросната марка със същите мотори-трошляци) и хептем не вървят, а в добавка на това дори и за скрап не стават буквално (защото няма да ги приемат на "вторични") и на всичкото отгоре са и грозни.
ПС: Моето бившо QV беше с генерация на 45мм фабрично (както може би някои от пишещите си спомнят), не е зле да я премериш твоята според мен.
В тоя ред на мисли предлагам да си правите генерации от водопроводни тръби,нещо половин или един цол ще е идеално
Comment
-
Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщениеПредполагам за ГТВ иде реч ?sigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
Comment
-
Някой има ли идея кви седалки пасват на наще коли ?
Преди малко разбрах,че седалките от делта2/дедра коренно се различавали от тия на Алфата...а мислех да вземам Рекаро като не вярвах да има разлика в захвата.
Или пък в краен случай тия от ГТВ....а дали ще влезнат и те обаче146 Turbo
Comment
Comment